2014. július 21., hétfő

Eperfagyi - gyors és egyszerű recept Laktózmentes







Sokszor van szükségünk gyorsan megvalósítható receptre, ha váratlanul vendég érkezik vagy egyszerűen csak kevés az időnk. Ennek a receptnek a segítségével gyorsan készíthetünk gyümölcsfagyit. Most éppen eper volt itthon, ezért készült eperfagyi, de más gyümölcsből is készíthető. Ha elkészült, azonnal fogyasztha-tó, a fagyi könnyű, finom és habos.

Hozzávalók:

  • 100 ml tejszín (nálam laktózmentes)
  • 250 ml joghurt (nálam laktózmentes)
  • 5 evőkanál méz
  • 250 gr eper (nálam fagyasztott, de természetesen friss eperből is lehet, sőt...)
Készítés: Az epret hagytam szobahőn felolvadni, lecsepegtettem, a többi hozzávalóval összekevertem, botmixerrel összemixeltem és már mehetett is a fagyigépbe. 30 perc alatt a gépben el is készült a lágy krémes eperfagyi.
Amikor kész lett, a legnagyobb részét el is fogyasztottuk, csak a maradékot tettem zárható dobozban a mélyhűtőbe. Azt azonban el kell mondanom, hogy a mélyhűtött állapot után nem volt olyan lágy a fagyi, mint frissen. Finom volt, de kevésbé volt krémes állagú. 








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése